Trafikkunskap=Facebook

Åh det är så meningslöst. Hälften av lektionerna här har vi suttit på facebook. Det är så stört. Det är inte seriöst alls. Okej, jag kan väl inte påstå att jag ta så mycket egna initiativ. Men ändå. Nu måste alla sitta i varsin data sal utom tre för de skulle göra prov? ååh, jag får spelet.
Nej sluta klaga nu emma.. Blir en jävla håltimma sen så då lär det väl bli lite plugg.

Efter skolan så kanske man ska dra in till staden och byta tungstaven till en kortare? Har ju inte visat bild på det ännu så jag får väl lägga upp en ikväll eller nåt. Om jag orkar.. Haha

nej nu ska jag återvända till min sååå meningsfulla lektion ;)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Nog tycke jag att du kunde loggat in på hemsidan och skrivit lite teori istället.Eller? Kramis

2010-01-13 @ 15:40:15
Postat av: Emma

Haha, mjo kanske det. Haha, ;)

2010-01-14 @ 22:11:07
URL: http://dahlgrenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0