Måndag den 18e, nej det var visst tisdag den 19e

Haha, okej, jag vet att jag borde sova just nu men det går helt enkelt inte. Jag är ju en kvällsmänniska som ni vet :D Haha. Får väl försöka i alla fall.

Idag har det inte hänt något särskilt. Skulle ha tränat men jag har haft en sån huvudvärk hela dagen så det pallade jag inte. Så det får bli imorgon sitället :D

Fick MVG i trafikkunskapen idag med ;) Haha, så jävla gutt när man ändå bara sitter på facebook på dom lektionerna.

Nu ikväll blev det lite läsning och film; fjorton suger. Mys mys, det var ett bra tag sen man såg den.
Nej nu får det bli nog för ikväll.

Har visserligen sovmorgon imorgon,men behöver sömnén. Får se om jag kan få tag på john blund här nånstans för han verkar ha missat mig x).

Nej godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0