Inlåst

Jaha, denna fredagkväll spenderas tyvärr innte i mitt rum. Syttan har väl eb 10-12 polare från fotbollen här hemma och har "bannat" mig från resten av huset. Okej, så illa är det kanske inte,´men jag får nog ta och gå ner och käka lite sen. Fan jag har typ varit helt död idag för jag har varit så trött. Så förmodligen så slocknar man nog ganska tidigt med. Fast man vet ju aldrig med mig, jag är ju himla duktig att hålla mig vaken om kvällarna. ;)
Nej nu får jag nog gå ner och käka, börjar bli hungrig :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hehe,som på mamma's fest elr nåt ja kunde inte gå ut ur rummet jag lovar hela huset var fullt av nära & kära:D

2010-01-23 @ 07:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0