Första skoldagen över..

Det har varit en lång dag idag. Skolan började idag och inte nog med det så var det typ en decimeter snö ute som jag skulle cykla genom. Ja, snö kan väl vara roligt sisådär de tre första dagarna och mysigt vid julen och sådär, men nu ska den allt bort! Vill inte ha den!! Verkar som vi kommer få ett riktigt pissigt schema den här terminen. Suck.

Har hunnit med att städa rummet ( någolunda) , pluggat och varit på möte på gymnasten och där var det tydligen HLR (hjärt- och lungräddning) också ,så nu är man förnyad i det också.

Nej nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka ta mig upp imorgon.. :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ny design, bättre eller sämre? :P

2010-01-10 @ 21:53:21
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0