Break time over

Okay, I needed a break from my blog! But now I'm back on track again, I think. Suppose time will tell..

Det har faktiskt inte hänt så värst mycket. Är inne på min sista dag på sportlovet nu. Så imorgon är det skola, Usch och fy. I fredags var jag i Ullared och där hittade man lite smått och gott. Visar senare eller imorgon.

Idag så blir det att fixa ett kort till mitt cv, sen ska pappa skriva ut det för jag ska vara på nån 5000 jobbgrej vid klockan tre, så förhoppningsvis kan man hitta ett sommarjobb :)
Har innebandymatch ikväll också. Så det kommer förmodligen bli en sen kväll..

Nej nu ska jag göra mig iordning och få i mig lite frukost :)

Bye bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0