Historialektion

Jaha, nu sitetr jag på historialektionen och det var meningen att vi skulle öva på redovisningen men nu var det så att jag hade glömt mina papper hemma. Ooops.. Haha. Så nu sitter vi inne i datasalen och garvar ihjäl oss. Hahah. Det andra försöker i alla fall göra nåt men de lyckas inte så bra måste jag säga. Haha. Ja, vi får väl se hur det här kommer gå. Nu har jag fått en massa ny information som jag ska använda? Suck, jag förstår mig inte på dessa människor.. Jaja, lektionen slutar om 25 minuter så nu ska jag väl försöka vara lite social till dom då..

Btw, imorgon ska mamma och jag fixa gymnkort! Yees :) Äntligen.
Jag har hittat en vinterjacka nu med så jag ska nog köpa den om den finns kvar och om jag hittar den så att säga. Haha.

Nej nu ska jag nog garva vidare åt Martin litegrann. HAAhaha,!!
Eller vad säger du Fanny????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0