Fredag

Hej och hå, här var det dåligt bloggande av mig idag :O. Inte bra alls.
Idag hade jag en kort dag i skolan väldigt chill måste jag säga :D
Har tränat på idag med tillsammans med Märta och Annie! Duktigt! Så förmodligen blir det väl att vanka fram hela dagen imorgon för all träningsvärk jag kommer få xD Haha.

Bio nu iikväll med juu :D Fame blev det och det är verkligen en film som jag rekomenderar :)
Nej nu ska jag sova, för imorgon på morgonen så blir det nog träning om jag orkar ;) Haha

Föresten så tror jag Nenne Bergstrand (han som tränar Kalmar FF i fotboll) förföljer oss.  Först så var vi på gymmet och då kom han också dit. Sen på bion så var han också där. Fast han var iaf inte på samma bio xD HAahahaha ;)
Nej nu sova :)

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0