Semester?

Ja, det kan man ju undra? nej jag har bara varit väldigt tött och allmänt tjurig och tyvärr så blev bloggen lidande för det. Men nu är jag tillbaka ;) Haha, eller ja? för ikväll i alla fall.. Man vet ju inte hur det är imorgon x)

För övrigt har det inte hänt så mycket spännade under tiden då jag har varit "borta".

På fredag blir det nationellt prov i Matte C ! Får inte skita sig på det alltså. För då läre bli IG i kursen. Så skärpning nu Emma!!!
Moa åker iväg till Växjö nu på fredag med. Uttagning till ett fotbollsgymnasie där och lite så. Lite kul att det hade ringt henne personligen och ville att hon skulle ansöka ;).

Nej nu ska jag fortsätta städa mitt rum (vilken överraskning) så jag kanske hinner med lite matte sen med. Jag fattar inte hur man kan stöka ner sitt rum så fort som jag gör alltså. Fast det är ju klart. Jag måste vara en naturbegåvning x)

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0