Sankta lucia och får jag lov.....

Nej så går den ju inte. Känner mig allmänt förvirrad idag? Ganska jobbigt faktiskt..
Tog mig en tupplur på tre timmar och vaknade för två timmar sen. Det hade jag inte räknat med ;) Men i alla fall så har min huvudvärk släppt så en tupplur kan verkligen vara en mirakelkur :)

Jag skulle ju ha börjat skriva på min labbrapport idag med ju men så blev det inte. Får se om jag hinner det imorgon..


Imorgon blir det en ganska chill dag på två lektioner. Men visserligen så är det 2,5 timmes håltimme mellan dom så kanske inte så chill trots allt.
Sen blir det sista träningen innan juluppvisningen i gymnastiken. Hoppas tjejerna lyckas bra :D Och även killarna för den delen.

Nej nu ska jag sova för att slippa få huvudvärk igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0