Jobbig dag

Sovmorgon idag ju, behövligt. Men det var en jobbig dag. Eller ja, kollade på film på historian matten var bara i 50 min och kemin var inte speciellt ansträngande. Men ändå har det tagit slut på alla mina krafter... Och inte nog med det så skulle jag vara på gymnasten kl 4 och jag slutade kl 3. Så jag gick hem, var väl hemma sisådär 20 över.. Sen blev det slänga i sig en macka byta kläder och sen gå till gymnasten. och pga tåget blev jag tillochmed sen. Aja, jag gick hem lite tidigare en planerat så att jag hann med och plugga lite matte.
Imorgon är det nationellt prov i MATTE C. Usch säger jag bara. Det är inte mitt starkaste ämne direkt. Men vi får hoppas att det går bra i alla fall. Nu när jag har låtit mig döda mina matteböcker så ska jag ta och sova lite..
 Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0